Stressigt!

Idag var det back to reality efter tre dagars ledighet. Jag började dagen med bland annat Top Model och mys med Lina. Den lyckosten var ledig idag!

I skolan hade vi först seminarium på svenska, vi pratade om Tristan och Isolde. Sedan var det håla där jag fick reda på ett och annat! På småföretagande hade vi genomgång och på personlig utvecklig pratade vi om stress. Jag kände igen mig på en del punkter, bland annat min dagliga huvudvärk! Direkt när jag kom hem gjorde jag upp en liten planering inför de kommande tre veckorna eftersom vi har sjukt mycket att göra, så nu är det lite klarare för mig vad som behöver göras.

Idag var det sista dansen för mig innan uppvisningen den 17 maj. Nästa vecka ska jag ju till Skandinavium i Götebörg för att kolla på the one and only Beyoncé! Längtar ihjäl mig!!!

Kvällen har spenderats åt spanskaplugg och Buzz-spel med Lina och Elin. Nu tänkte jag plugga lite till och sedan kolla på Project Runway!

God Natt,

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0