Sport

Glömde skriva att mitt älskade Barcelona vann mot Chelsea i Champions League-semifinalen i onsdags! Det var kanske inte den rättvisaste matchen för Chelsea skulle haft straffar men jag är glad! Den 27 maj möter de Manchester United i finalen så det är två favvolag mot varandra. Mitt hjärta klappar dock lite extra för Barca så jag hoppas verkligen att de vinner! Dessutom vann Man Utd förra året så de behöver inte vinna igen (hade däremot Chelsea varit i finalen hade det varit en annan sak).

På söndag eftemiddag blir det Formel 1, min snuttis, Lewis Hamilton, ska ju köra som vanligt! Jag har hört att hans flickvän, den fantastiskt begåvade och vackra Nicole Scherzinger, ska vara där så då får jag ju hålla utkik efter henne också!

Söndagen bjuder på ännu mera sport, nämligen HBK mor Örgryte. Jag kommer befinna mig på Örjans Vall om vädret tillåter så håll tummarna!

Nog om sport, nu ska jag inte plåga er mer med det!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0