Sjuk!

Sitter i soffan och snörvlar, knarkar halstabletter och svär över mitt onda ögat! Jag är alltså förkyld, har ont i halsen och har fått ögoninflammation! FY!!!

Skolan idag har varit riktigt bra! Det började med spanska nationella (läs och skriv) och det kändes okej faktiskt! Sedan gick jag, Sarah och Lisa till Lotta och frågade om resultatet på nationella provet. Jag var supernervös, jättemånga har fått IG och eftersom jag ligger mellan G och VG (och nationella var ganska svårt) så var det allt lite nervöst. När Lotta sa att jag hade fått ett poäng från VG blev jag så glad att jag började gråta. Nervositeten släppte och jag blev jättenöjd, trodde att jag skulle få sämre!

På småföretagande fick vi tillbaka provet och det gick också himla bra! Efter det hade jag håla och sedan gick jag till danssalen med Alexandra. Satt där ganska länge eftersom jag hade lektion där, var dock inte med på grund av att jag är sjuk. 

Igår hade jag dansuppvisningar hela dagen, det var dans från nio till fem! SUPERKUL som vanligt, kommer sakna min grupp och Anna och jag längtar redan till nästa uppvisning! Bilder kommer läggas ut så småningom när jag har fått några från de andra!

Nu ska jag bara ta det lugnt och se lite på TV tror jag,

KÄRLEK 

Michaela

 

Kommentarer
Postat av: kate

haha satt i dansalen en torsdag när du dansade.. vet inte om du kommer ihåg =)



jag går första året på Handelsprogrammet :D

2009-05-19 @ 10:51:22
URL: http://kapezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0