Organisation

Sitter i soffan med kuddar och täcke och pluggar organisation. Har suttit med det i två timmar nu men tog en liten paus för jag behöver hjälp av mamma. Ska försöka bli klar med det och praktisk marknadsföring idag så jag slipper det sen!

I morde vaknade jag med världens hemskaste huvudvärk, har aldrig haft så ont i huvudet innan. Tog en Ipren som hjälpte lite men det gör fortfarande ont. HATAR att vara sjuk!!! Men som tur är så håller jag på att bli frisk, mina ögon mår bra nu och näsan och halsen är också nästan helt friska nu!

Nu ska jag spela lite Tetris och sedan tillbaka till skrivandet! Hoppas ni får en mysig helg (jag tycker det känns som söndag men himla skönt att det inte är det) och ät mycket godis!!!

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: kate

jasså, vart jobbar du =) men det är väl alltid lika kul och få extra pengar när månaden är över :) shoppa en massa! och ja, det bästa av allt hoppas att vädret blir bra!



jag skulle varit borta i två månader, men min bror och hans fru väntar barn så jag åker bara en månad :(

2009-05-23 @ 13:12:02
URL: http://kapezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0