Mentorsdag!

Hej fina läsare!

Idag var det ingen vanlig skoldag utan mentorsdag! Klassen träffades i Stationsparken och lunchade tillsammans! De andra spelade kubb och brännboll tror jag men jag kände mig inte så pigg utan åkte hem. Skulle träffa pappa innan jag åkte hem också så jag försökte göra det snabbt för att komma hem till soffan och vila! Hade gärna stannat längre med min älskade klass men jag hoppas att ni hade kul!

MTV visar gamla avsnitt av America's Best Dance Crew så det sitter jag och kollar på just nu!

Om ni vill ha en uppdatering på min hälsa så har jag mått bättre än tidigare. Jag vaknade bara en gång i natt och ögonen har inte klibbat. Jag känner däremot av lite irritation i ögonen nu så jag hoppas det går över. Min förkylning är bättre och så även halsen även om det inte låter så!

Nu sitter jag och är lite avundsjuk på Sarah som är på HBK, men på grund av att jag är sjuk så orkar jag inte stå där i två timmar och skrika! Det blir faktiskt den första matchen jag missar i år! Men jag ska hålla koll hemifrån, Expressen har ganska bra liverapporter!

Hoppas ni får en fin kväll,

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: Amila

mentorsdagen var skit skoj :) krya på ögat! :* (och hbk matchen är inget värt o se.. förlust, ännu en "o"väntad förlust..)

2009-05-20 @ 22:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0