Ingen mer matte för min del!

Min dag har varit hyffsad förutom att jag fortfarande är sjuk. Nu har jag inflammation i båda ögonen, svullen runt dem, ont i halsen, svullna halsmandlar och förkyld! Jag mår i alla fall lite bättre som tur är!

Lite efter tio i förmiddags hämtade Sarah upp mig i stan, hon körde bil alldeles själv! Vi körde till skolan och första stoppet var skolsköterskan. Hon fick hjälpa mig ta salva i ögonen. Första lektionen var matte och det var min sista mattelektion någonsin, så himla skönt!!! Fick reda på att jag kommer få VG i betyg så jag blev supernöjd! Efter det var det engelska och vi gjorde ingenting. Jag och Sarah gick och pratade lite med Laila och jag fick honung och té av henne, TACK! Sista lektionen var spanska där vi hade nationella hörförståelse. Det kändes ganska bra men vi får se!

När jag kom hem var det raka vägen till soffan där jag fortfarande befinner mig. Enda gångerna jag inte varit där är när jag har gjort té eller varit och snytit mig och tvättat ögonen.

Nu ska jag se lite på Vänner och sedan Ugly Betty och Desperate Housewives. Imorgon är det mentorsdag och då ska klassen luncha i Stationsparken om det är fint väder (sushi för mn del, har varit sugen på det sedan september).  Håll tummarna för att vi slipper regn!

Ha en mysig kväll,

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0