I like to think that I was created for a special purpose

Okej, ursäkta rubriken men det är faktiskt sant! Jag tror att alla är skapade för ett speciellt syfte! Så skit i jantelagen och våga visa att ni är fantastiska och bäst! OBS - inte att missta med att skryta!!! (Rubriken är tagen från Beyoncés låt Ego. Ett annat utdrag från låten är "Damn I know I'm killing you with them legs" så lyssna på den om ni behöver få inspiration till ert ego!) Ett tips är att säga tack när ni får komplimanger istället för att vända det till något negativt. Om någon till exempel säger att ni har en fin tröja så säg TACK istället för "Nja, den är ju jättegammal". Personen hade inte sagt något snällt om den inte menade det!!!

Igår fick jag ett sms från världens underbaraste Sarah som önskade krya på dig och som kom med lite gossip! Hon skulle dessutom hämta sitt rosa kort (=körkort) och jag är sååå stolt, känner mig som en liten mamma! Och idag fick jag ett sms från min gumsi, en person som verkligen skiter i jantelagen och som vet att hon är en av världens bästa! Hon undrade hur det var med mina små ögon, tack för att du tänker på mig söta du! =) Jag tror att det är mitt ego som gör så att jag gillar när folk tänker på och bryr sig om mig, hahahahahaha!!!

Idag har man märkt att jag inte är lika sjuk. Hur då tänker ni. Jo det ska jag berätta!

1. Jag har bara tagit ögonsalva en gång (jämfört med tidigare dagar då jag har tagit minst fem gånger)
2. Jag har orkat plugga
3. Jag har bara druckit två koppar té
4. Jag är tillbaka till mitt vanliga, galna jag! Jag har inte varit lika seg och jag har varit högljudd!

Nu tänkte jag sätta mig i soffan och kolla på film. Kan ni gissa vilken? Jo, såklart Dreamgirls!

Njut av kvällen,

KÄRLEK!

Michaela

Kommentarer
Postat av: SARAH

åh vad jag gillade det här inlägget!! Du är bäst och så jäkla underbar Michaela, TA ÅT DIG DET!!!!!! :D :D <3

2009-05-21 @ 21:18:28
Postat av: kate

har egentligen ingen lust att åka :) för min broder och han fru väntar barn, så man vill vara med bebisen :) aa jag vet, att bila ner kommer ta två dagar men pauser och så :) men men vi hoppas att du blir kul även den enda månaden jag åker :P hoppas ni får fint väder här i sverige :)

2009-05-23 @ 15:38:10
URL: http://kapezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0