Håla

Sitter i skolan, har håla fram tills halv ett eller något! Hoppas att någon rolig människa smsar eller ringer så jag kan få någon rolig att prata med! Ska nog göra lite svenska sedan så jag slipper göra det hemma.

Igår var jag glad hela dagen (det är inte ofta det händer)! Lektionerna var helt okej förutom engelskan som var dötråkig (vi hade grammatik). Kom hem vid halv sex och på kvällen kollade jag lite på Vårruset.

Idag ska jag nog bara ta det lugnt, kanske göra lite organisation. Vid sju är det teater med spanskan och det ska bli ganska kul, hoppas den är bra!

Ha en mysig dag i regnet,

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: Amila

FO SHIZZZZZLE <3

2009-05-06 @ 11:33:32
URL: http://amilito.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad synd att du inte är glad varje dag!

2009-05-06 @ 21:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0