God morgon!

Hann inte blogga igår på grund av att jag pluggade och kollade lite på TV! Gårdagen var väl inte världens händelserikaste, det var bara skola och sedan hem.

Idag blir det samma spår, slutar klockan fem och sedan är det hem och plugga! När den här veckan är över kommer jag vara så otroligt glad för då är jag klar med nästan allt i skolan!

Sitter just nu och kollar på MTV och det är två timmar kvar tills jag ska till skolan! Det är superskönt med sovmorgon (går i och för sig ändå upp vid sju) men när det är så här länge har jag inget att göra! Men ska som sagt till skolan om två timmar för att äta lunch med mina små flickor, sedan är det engelskaprov - grammatik. Resultatet kommer inte ändra mitt betyg så jag har inte lagt ner extremt mycket tid på det,  men jag hoppas ju fortfarande på ett bra resultat!

Nu ska jag äta frukost, ha en bra dag i solskenet!

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0