Dreamgirls!

Sitter i soffan och kollar på en av världens bästa filmer: Dreamgirls, ÄLSKAR den!!!

Idag har jag faktiskt varit väldigt snäll. Började tio i tolv men Lina skulle ha Melodifestival på sin skola så jag följde med henne för att kolla. Vi gick hemifrån tjugo i åtta (nästan tre och en halv timme innan jag skulle åka till skolan)!

I skolan hade jag engelska och sedan småföretagande där vi hade prov. Det gick nog helt okej tror jag!

Igår kollade jag på Cadillac Records där Beyoncé hade en roll. Måste säga att jag blev fövånad för jag är inte van att se henne så som hon spelade! Jag är också imponerad för hon var jäkligt duktig, ofta när sångerskor ska bli skådisar går det ju sådär (läs dåligt)! Men Beyoncé imponerade ordentligt, hon ändrade hela sitt kroppsspråk och var verkligen en helt annan person!

Sist vill jag passa på att gratulera min älskade Sarah för hon har klarade uppkörningen idag och fick därmed körkort! GRATTIS FINASTE, nu jäklar ska du får köra mig!!!

Ha en mysig helg,

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: bilföraren sarah

Tack ännu en gång världens finaste! Nu ska vi ut och åka!!!!! :D :D <3

2009-05-15 @ 20:07:40
Postat av: Amila

VA :O hade Sarah uppkörning!?!?!?!?!?!?!

2009-05-15 @ 21:33:03
Postat av: kate

härlig blogg =)

2009-05-17 @ 21:36:03
URL: http://kapezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0