Dagen har kommit...

... då världens bästa Beyoncé ska ha konsert i Göteborg! Jag har längtat efter den här dagen sedan jag köpte biljetterna den 18 december! Det är väldigt svårt att i ord beskriva hur jäkla exalterad jag är men jag älskar, nej avgudar, Beyoncé så ni kanske förstår hur jag känner! Det ska bli så himla roligt!!! Jag har dock nationella prov i matte i 4 timmar imorgon så jag hoppas att jag är så speedad av glädje att det går bra!
 

Igår var det både Formel 1 och fotboll. Det gick inte så bra för Lewis Hamilton (men Nicole var där och de filmade henne) men desto bättre för HBK, vi vann med 2-1. Jag fick ett telefonsamtal precis när andra målet kom så jag ursäktar och jag var lite frånvarande i luren!

Nu ska jag kolla lite på The Tyra Banks Show och sedan cykla till Galgberget och ha Östergårdsprojektet.

Ha en underbar dag,

KRAM!!!

Michaela

Kommentarer
Postat av: saaaaaarrah

HA SÅ KUL IKV!

2009-05-11 @ 15:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0