Behåarna är utrotningshotade!!!

Var inne i stan tidigare och skulle kolla på behåar eftersom mina favoriter har gått sönder. Då märkte jag att de är på väg att bli utrotningshotade, det verkar som det i alla fall för det var inte så stort utbud. Istället är det en massa bikinis och inget fel i det men jag letade inte efter det!

Min eftermiddag har, förutom stan, bestått av en snabb fika med pappa, plugg och Tyra Banks (The Tyra Banks Show och Top Model). Nu sitter jag och kollar på Beyoncé Live at Wembley , hennes första turné som soloartist! LOVE IT!

Imorgon blir det också plugg, ska försöka bli klar med alla inlämningarna så att jag kan fokusera på engelskan sen. Längtar som bara den till sommarlovet då man slipper allt jobbigt skolarbete!

Imorgon var det lite planer att gå på fest men jag känner mig inte helt frisk så det blir inte av! Hoppas ni får det jättekul!

Nu ska jag hämta frukt och fortsätta kolla på den bästa artisten i världen!

Älskar er!

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: kate

vad ska du göra i sommar :)

2009-05-23 @ 11:54:24
URL: http://kapezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0