Snö?!?!?!?!?!

Ursäkta men vad är det för fel? I morse var det skinande sol och jag blev glad när jag kom ut. När jag sedan gick ut från min gympalektion idag snöade det. Det är liksom i mitten på mars - det ska börja bli varmt!!!

I morse hade vi en frivillig lektion och jag och Sarah struntade såklart i den och fick sovmorgon! Sedan var det matte och organisation innan vi hade en lååång håla. Jag och finaste lyssnade på musik i danssalen en liten stund innan vi åkte in till stan med Laila och drack chailatte - MUMMA! Jag måste säga att du hade rätt Sarah, Hello's chai var också väääldigt god!
 


Mätta och belåtna gav vi oss tillbaka till skolan för gympa och sedan en dansklass för mig. Efteråt satt jag och Laila och drack varm choklad och pratade! Fick skjuts hem och av henne och Mike för jag missade bussen - TACK!

Nu ska jag lägga mig på Elins golv och kolla lite på datorn. Sedan blir det duschen och soffan!

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0