Skogen + jag = katastrof

Då var det onsdag och det är bara två dagar kvar i skolan innan helgen! Jag var hos IT-gubbarna i skolan i morse och bytte mitt lösenord till First Class, så äntligen kan jag komma in där! För övrigt var skolan helt okej, på personlig utveckling fick vi reda på vad vi ska göra på praktiken. Vi ska ut i skogen och göra ledarskapsövningar med militären. Och vi ska sova i skogen!!! Jag frågade vår lärare om vi ska sova i tält eller hus och hon ville inte svara. Sedan frågade jag om vi skulle ha tak över huvudet när vi sov och det ville hon inte heller säga! HJÄLP!!!!! Jag tycker inte om skogen, jag är en äkta stadsmänniska som tycker om bekvämlighet. Får väl se om jag överlever!

När vi slutade stack jag och Sarah och pratade lite med Laila och det var trevligt. Vi tre har stora planer på gång men de är hemliga, haha!

Nu ska jag bara ligga i min säng och inte göra något!

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: Sarah Down Finer (eller jag, olsson kan du också kalla mig;)

jag ska ta hand om dig mitt i skogen, det lovar jag! =)och planerna kommer bli så underbart underbart! :D

2009-03-04 @ 20:00:06
Postat av: Elin

Lycka till säger jag bara ;)

2009-03-04 @ 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0