Prov!

Ni anar inte hur trött jag är! Dessutom är det jättekallt här hemma, ligger i soffan med en filt och lyssnar på The Closer I Get To You med Luther Vandross och Beyoncé! Sarah, den gillar du definitivt!

Jag hade bara två lektioner idag men på båda hade jag prov. Först engelska där jag hade muntligt nationellt med Sarah och sedan småföretagande. Det gick bra tror jag, det kändes så i alla fall!

Imorgon ska jag hem till Sarah och sova där. Vi ska se på Melodifestivalen, Hairspray och What's Love Got To Do With It och sjunga Singstar med hennes lillebror!
 
     

Hoppas ni får en mysig fredagkväll och glöm inte Let's Dance!

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: Sarah Brightman =)

hahahaa 1, du kan verkligen min musiksmak nu! =) 2, det kmr gå alldeles utmärkt för dig vadgällande de två proven, du är helt magnifik! 3, Imorrn blir det en härlig mysdag med världens bästa! <3

2009-03-13 @ 19:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0