Presenter!

Gårdagen var riktigt bra, det hände inga större missöden! I skolan hade jag svenska, småföretagande, personlig utveckling och dans! På hålan hade jag och Sarah kul för vi retades med en särskild person, nämner inga namn... Dansen på kvällen, med Anna, var inställd och det kom faktiskt ganska lägligt eftersom jag var tvungen att plugga organisation. Kollade på Project Runway också såklart!

Idag har jag sovmorgon, sedan matte, och spanska. Det kanske blir en runda till Espresso House också med finaste och finaste!

Förresten, jag och Sarah fick lite presenter igår, hår- och ansiktsprodukter!
 

Saknar vår dansgrupp!


Hoppas du får en underbar dag i solskenet, trots minusgraderna!

Kärlek!

Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0