Polär molekyl

Idag var det min längsta dag i skolan - 8:10-16:35. Som tur är så börjar och slutar dagen med roliga ämnen. Först ut är praktisk marknadsföring och sedan matte. Vanligtvis har vi organisation efter det men idag var det någon engelskateater i gympahallen som vi var på. Lunchen spenderade jag och Sarah med Laila och sedan blev det en promenix som Alexandra hängde med på. När vi kom tillbaka till skolan satte vi oss i solen och bläddrade i Sannarps skoltidning. Sarah skulle läsa upp quizet och den ena fem-poängaren var "Polär molekyl". Ingen av oss fick fem poäng kan jag säga men vet ni svaret får ni gärna imponera på mig!

Efter quizet, eller vår lilla snabbutbildning som man kan kalla det, hade vi idrott. Jimmy och Stoffe höll i det och vi körde badminton. Lektionen var helt crazy, det var länge sedan jag skrattade så mycket! Anja och Carro verkade uppskatta min lilla shaky-shaky-dans! Direkt efter var det normal dans men jag kollade på idag, sträckte mig nämligen i armen på idrotten. Har förresten fått höra lite grejer som jag måste prata med dig om Sarah!

Grattis till mina lilla pluttkusin, Eric, som fyller ett år idag!
 

Kärlek,
 
Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0