Pluggpluggplugg

Det är vad Sarah och jag har ägnat dagen åt! Vi åkte in vid stan vid elva, gick och åt och sedan pluggade vi småföretagande fram till fyra! Erkänn duktigt (fast jag måste erkänna att vi pratade en del också)!

På grund av att vi var tvungna att plugga hann jag inte åka till dansen idag, hoppas jag inte missar allt för mycket!

Som ni säkert vet så är jag väldigt insatt i hela historien mellan Rihanna och Chris Brown. Nu är jag dock nästan trött på det för på grund av att båda är så kända blir det ganska mycket rykten hit och dit. Ena dagen är de tillsammans, sedan har de gift sig i hemlighet, och sedan är Rihanna gravid. Nu ska hon tydligen ha bestämt dig för att lämna honom ändå, vilket jag såklart hoppas på. En annan sak jag också hoppas är att allt tar slut snart - att vi får reda på vad som hände och att Chris får sitt straff så att alla (alltså jag) kan gå vidare med sina liv och lägga detta bakom sig! Det tar nämligen en del tid att uppdatera sig om allt och besatt som jag är kan jag ju inte sluta nu! (OBS! För er som inte förstår ironi så är jag inte besatt på riktigt).

Nu ska jag se hur det går med maten, är hungrig!

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0