Picadilly Circus!

Mamma tyckte att min andra layout var för höstig och jag tröttnade på den snabbt, så jag gjorde en ny. Vad tycks?

Idag har skolan, trots att jag gick till fem, varit ganska kul. Vi började med matte (det var inte kul) och jag och Sarah gjorde väl två tal. Vi fattade inte mycket! Sedan lunchade jag och Sarah med Laila och pratade lite med henne på hålan också. Efter det var det spanska där vi har börjat med ett litet projekt. Jag och Sassa-brassa-mandelmassa ska skriva om tango och flamenco. Sist men inte minst var det praktisk marknadsföring och en man från Hallandsposen var där och berättade lite om annonsen. Han skulle också ge konstruktiv kritik på annonserna vi har gjort.

Om ni undrar varför rubriken är Picadilly Circus så är det för att jag har haft den underbara (läs hemska) låten på huvudet sedan lunch. Och jag har verkligen sjungit på den sedan dess, tror Sarah höll på att slå ihjäl mig ett tag!

Nu ska jag läsa lite i boken jag håller på med. Har inte läst på hur länge som helst men jag hittade självbiografin Alek som är skriven av supermodellen Alek Wek. Den handlar bland annat om hennes uppväxt i Sudan och hur hon flydde därifrån. Jag har inte kommit så långt än men den verkar super!

Kram och godnatt,

Michaela

Kommentarer
Postat av: sassa brassa mandelmassa

om du så ens nynnar på den låten imorrn kommer jag sjunga SNÄLLASNÄLLA resten av dagen! =)

2009-03-17 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0