Nyfärgat hår!

Idag har det faktiskt hänt en del i mitt liv. Först blev det lite övningskörning, det gick dåligt först men avslutnngen blev riktigt bra! När vi kom hem åt vi och mamma gjorde våfflor. Efter det färgade vi mitt hår så det är lite mörkare nu och min utväxt existerar inte längre!!!

Igår kväll fick jag, mamma och Lina ett ryck. Efter Robinson var mamma väldigt godissugen och jag ville köpa en skiva på Statoil så vi av oss ut. Klockan var då halv tio! Jag fick i alla fall tag i min skiva, det var en samling för att fira att Motown Records fyller 50 år i år, och vi fick tag i godis - YEY!

Nu ska jag gå till sängs och lägga mig och läsa! Imorgon blir det dans x2!

KRAM Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0