Let's Dance

Jag sitter i vardagsrummet och väntar på att Let's Dance ska börja igen. Hoppas att Laila vinner!

Idag var det en kort dag i skolan, bara engelska och småföretagande. På eng hade vi betygssamtal och det var positivt och på sf fick vi tillbaka ett prov vilket också var positivt!

Jag kom hem från skolan precis när The Tyra Banks Show skulle börja - vilken lycka! Vid fem åkte jag, Elin och Lina in till stan för att äta och sedan gå till min farbror som fyller år. Det var ganska trevligt att träffa släktingar som jag normalt inte träffar så ofta!

BTW, fick nyss ett sms från min storasyrra, Lollo. Hon är på någon het nattklubb i Malmö och Helena Seger (Zlatans tjej) är där. Hon är tydligen smal som en tioåring! Till Lollos besvikelse är inte Zlatan med där men han är väl i Portugal eftersom vi spelar mot dem imorgon!

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0