Jäkla intranät!

Ligger i min säng och försöker komma in på det jäkla intranätet på Sannarp, eller First class är det egentligen. Men eftersom folket på skolan är så smarta så fick vi ett lösenord i ettan (som gällde allt på datorn) och ett nytt i tvåan. Men lösenordet vi fick i ettan ska man fortfarande ha på First class och vem kommer ihåg sitt gamla lösenord??? Och nej, jag är ingen galning som vill gå in där utan anledning utan jag har fått ett mail som jag vill läsa!

Jaja, nog om det. Idag skulle jag egentligen börja tjugo över elva men vi skulle få lite hjälp med matten och vår lärare kunde bara tio över åtta! Kul, kul cykelhjul för morgontrötta mig! I skolan hade vi två prov, matte och engelska. Matten kändes ganska bra, vi får hoppas på det bästa, och engelskan vet jag verkligen inte! Det var oförberett så jag kunde ju inte direkt plugga till det.

Efter skolan var jag och Sarah en stund i stan, vi gjorde vår läxa i praktisk marknadsföring. Sdan var det hem, fixa mat och nu ligger jag här!

Får väl försöka komma på det jäkla lösenordet, annars blir det ett besök hos IT-gubbarna imorgon!

KRAM Michaela


Kommentarer
Postat av: Elin

jag e glad att jag nt var med er idag också och kollade på skyltfönster :P haha

2009-03-03 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0