Jag är numera gift!

Torsdagar är verkligen inte min favoritdag eftersom jag går från 8:10 till 16:35. Idag fick jag dock sluta tidigare eftersom Laila var sjuk, synd bara att dansen är den roligaste lektionen på dagen! Min första lektion var praktisk marknadsföring, sedan organisation där jag hade prov. Tror att det gick hyfsat, det kändes ganska bra i alla fall! Efter var det håla och jag, Sarah, Lisa och Linn gjorde matten så slipper vi plugga på lovet. Vi ville också se på dansuppvsningen som var i Galaxen men det fick vi inte. Det var bara några nior som fick det vilket gjorde ganska många sura.

Sista lektion var idrott som Carro höll i och det blev aerobic. Efter idrotten bestämde jag och Elin (inte min syster) oss för att vi ska vara gifta. Så nu är jag gift med henne och har ett förhållande med Anja, haha!

Nu har jag precis druckit te (tack Elin och Casandra för tipset) och spelat kort med Lina. Ska nog kolla på Desperate Housewives, One Tree Hill eller Gossip Girl för att fördriva tiden.

Vill passa på att skicka en massa kärlek till mina underbara flickor, ni vet vilka ni är!

KRAM Michaela - Beyoncé - Halo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0