Jag älskar min kusin!

Idag hade jag sovmorgon men trots det vaknade jag av mig själv vid sju. Det säger ju sig själv att jag inte tar fyra timmar på mig att göra mig iordning så jag var sysslolös ett tag tills jag såg att Stomp the yard var på TV1000.

I skolan hände inget speciellt förutom en 45 minuters diskussion som lyckligtvis slutade bra!

Efter skolan begav jag mig för att träffa pappa, Elin, min farbror (Gustaf) och min sööööööööta kusin (Eric). Jag lärde honom att pussas och när jag väl hade börjat så ville han fortsätta i all evighet. 
 
  

Förresten, såg en så himla bra film igår - What's love got to do with it. Det är en sann historia och den handlar om Tina Turner och hennes liv tillsammans med Ike Turner (hennes dåvarande make), som misshandlade och våldtog henne flera gånger. Den var jättehemsk men verkligen hur bra som helst, se den!!!

Nu börjar snart Let's Dance så jag tänkte se på det! Jag är sjukt trött så vi får väl se om jag håller mig vaken!

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0