I love dance

Åh, min underbara måndag började med att vi såg klart på Troja på svenskan. Jag fick alltså se ytterliggare lite av snygg-Brad, inte en helt fel start på veckan! På hålan pluggade vi matte (inte fullt så underbart) och på lunchrasten fick jag äntligen träffa Laila igen, har saknat dig! De återstående lektionerna var småföretagande och personlig utveckling.

Efter alla mina lektioner dansade jag med en av Lailas grupper och det var kul! det verkar vara en snabb och rolig dans! Efter det var det snabbt med bussen för att åka till nästa dansklass som var med Anna, alltid lika kul! Nu är jag dock helt slut i mina ben och min mage, de ha fått kämpa hårt idag!

Det sista underbara som hände idag var att jag fick tillbaka min dator, finally! Äntligen kan jag hålla ordning på mina grejer igen och allt kan sparas på min dator istället för på mina systrars!

Hoppas er dag har varit lika härlig som min, det är ni värda!

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, ja det värker i mina ben också efter *2 danspass ! Men dans är ju sköjj :)<3 pussåkram / H.

2009-03-03 @ 17:39:19
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0