HJÄLP!!!!

Dagen började med lite info om vår praktik som sker vecka 14. Den kändes väldigt onödig, jag visste redan allt. Men vi missade spanskaprovet på grund av det så jag blev glad! Sedan var det en snabb svenskalektion och sedan hade vi inte fler lektioner. Jag och Sarah satt dock kvar i skolan och pluggade lite. Vid två åkte vi in till stan med Laila och fikade på Espresso House - trevligt!
 
När jag kom hem gjorde jag en fasansfull upptäckt. Jag såg att Elin, min tre år yngre syster, är längre än mig! Jag har alltid varit längst bland oss fyra systrar men inte längre. Och då hade jag ungefär en kvart tidigare sagt till Laila att jag är lite längre än henne. HJÄLP, jag känner mig genast kort!

Kärlek,

Michaela

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHHA, du ska bara se när dem röda pumpsen åker på också ;) Shawty

2009-03-18 @ 17:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0