Helgstädning!

Jag har ägnat min förmiddag åt att städa: dammat, dammsugit, plockat undan kläder och lite sånt! Inte det roligaste i världen men det måste göras! Har också hunnit packa lite som jag ska ha med till Sarah!

Nu ska jag fixa lite andra saker, bland anant bläddra igenom Linas Julia-tidning. Läste alltid den när jag var yngre så jag får väl se om den fortfarande är lika bra (tror dock inte det).

Missa för allt i världen INTE Melodifestivalen ikväll! Jag och Sarah ska ju få rapporter direkt ifrån Globen om hur stämningen är där! Jag är lite svag för Alcazar så hejar på dem och Sarah Dawn Finer.

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: den vanliga sarah!

jag väntar på dig =)

2009-03-14 @ 14:24:43
Postat av: Mamma

Du har ju en höst bakgrund det är vår. Du borde ha tulpaner och pastell färger nu.

2009-03-14 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0