Fina, fina människa!

Kom nyss hem från skolan, det blev lite tidigare idag! =)

På matten fick vi tillbaka matteproven och jag fick VG, är jättenöjd! Jag har legat på G+ innan och inte kommit upp på VG men äntligen gick det! Mitt i all lycka smsade jag mamma och jag tror att hon blev stolt (eller det är bäst för henne att hon blev, annars... hahaha)! Annars har det inte hänt några extraordinära (åh, vad smart det lät!) saker! På spanskan fick vi veta att vi ska på teater i maj! Och vi ska ju dansa salsa också, den 29 april, och jag längtar ihjäl mig för Laila ska hålla i det!

På tal om Laila, jag och Sarah var inne hos henne en snabbis idag. Fina, fina du! Du är så himla underbar, glöm aldrig det!

Efter skolan stack jag, Sarah, Markus och Alle till Hello och åt lite! Som vanligt blev det en baguette med tonfiskröra för mig!

Nu ska jag göra lite nytta,

KRAM Michaela


Kommentarer
Postat av: SarahOUND LJUD ;)

Jag är så stolt över dig! =) plus att du är den bästa jag vet <3

2009-03-10 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0