"Erkänn du har varit på Espresso House?"

Idag var jag ledig som jag skrev i morse. Det var väldigt nice, åkte ut till Maxi i Flygstaden för att göra lite på en uppgift i småföretagande med Sarah men de var så otrevliga så det blev Bianco i stan istället (och de är mycket trevligare). Jag fick i alla fall lite köpt på Maxi - hårfärg, hårinpackning och suddigum.

I stan träffade jag Elin och pappa och vi var inne en snabbis på Kodjos. Sedan begav vi oss mot Fribergs och på lilla torg hörde jag en stockholmare som ropade "Erkänn du har varit på Espresso House". Det var såklart Laila och hon hade med sig übersöta Lilly och "morfar". Lilly var så gullig, hon hade tappat sina framtänder.!

Kom på att jag fick en annorlunda komplimang igår av sötis-Anja. Hon sa att jag hade fina fingrar!

Nu ska jag kolla på Let's Dance,

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0