Stomp the yard

Sitter i soffan och kollar på Stomp the yard på en av alla TV 1000-kanaler! Ska måla naglarna nu också tänkte jag, man måste ju vara fin när man ska till Laholm imorgon!

Idag har jag varit i skolan, kom lite sent för bussarna  var ju inte lite sena om man säger så. Sedan var det info om projektarbetet vi ska ha i trean och sist hade vi personlig utveckling. Jag satt kvar lite efter vi hade slutat och skrev klart allt så nu är det inlämnat! Har bara en enda sak i skolan nu, sååå skönt!

Imorgon ska jag som sagt till Laholm. Jag, Sarah och Alexandra sticker hem till Alexandra efter skolan och äter lite innan vi ska till kulturfestivalen! Det ska bli himlans trevligt!!!

Om en halvtimme börjar Grey's Anatomy så jag måste fixa lite grejer innan det börjar!

Ha det så bra,

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0