SOOOL

Åh, vad jag tycker om vädret i Halmstad just nu! Om jag skulle fått bestämma skulle det varit så här fint väder året om!

Idag var det skola såklart! Hade svenska där vi lyssnade på en redovisning och hade charader! Efteråt åkte jag och Sarah in till stan och fixade lite grejer och seadn skyndade jag mig hem för att se om mina linser hade kommit. Och gissa vad, de låg så fint i brevlådan så jag gick in och slet upp asken. Det var väldigt skönt att få i dem i ögonen igen så att jag slipper glasögon som är i vägen. Dessutom kan jag ha solbrillor!!!

Som sagt så åkte jag hem, åt lite och hjälpte mamma med lite grejer. Sedan tillbaka till skolan för lite personlig utveckling och dans! Efter dansen hade jag och Laila en mysig pratstund, eller vi pratade om mat största delen av tiden!

Nu sitter jag och väntar på att Project Runway ska börja och sedan ska jag nana kudden, är jäkligt trött!

Håll tummarna att detta vädret stannar ett bra tag!

KÄRLEK!

Michaela - Längtar till torsdag för då ska jag, Sarah och Alexandra till Laholms kulturfestival! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0