Seg!

Idag är jag väldigt seg, har spenderat större delen av dagen framför TV:n, kollade bland annat på formel 1. Åt nyss jorgubbar med grädda - mumma!

Igår var det ju midsommar, först var jag och mamma och hälsade på Elin som är på konfirmationsläger. Efter det åkte vi till Kärlekens IP, köpte lite lotter och sedan åkte vi hem. Där kollade jag på U21, Sverige mot Italien. Sedan blev det mat och efter det åkte jag hem till världens bästa Kristi! Firade midsommarkvällen där med underbart folk! Kom hem vid två och då var det direkt till sängen där jag somnade snabbt!

Imorgon blir det Liseberg med mamma, Hans och Lina! Det var ett tag sedan nu så det ska bli kul!

Ta hand om dig!

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0