Övningskörning!

Jag kom precis hem efter att ha övningskört en stund! Det blev allt möjligt idag: - motorväg (så jäkla kul!!!), brant backe, rödljus, rondell och lite annat!
 


I morse var jag väääldigt trött trots att jag inte gjorde nåt speciellt igår kväll, så jag bestämde mig för att sova länge så det blev väl till elva eller nåt (faktiskt ganska länge för mig för jag brukar gå upp vid nio). Efter det la jag mig och kollade på säsong 3 av One Tree Hill, kanske världens bästa serie (eller vad säger du, Sarah)?
 

Nu ska jag spela Sims 3, har kommit in i det ganska bra. Men en fråga om någon vet - det finns ju tomma tomter från början, alltså tomter utan hus. Men hur sätter man dit en egen tom tomt, för mina håller på att ta slut!
 

Ha en fin dag och ta det lugnt inför midsommar imorgon! Jag har dock inget att göra så vill ni ha mig nånstans så kan ni smsa! =)
 

KRAM Michaela

Kommentarer
Postat av: Amila

godjul på dig med :)

2009-06-18 @ 15:22:13
URL: http://amilito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0