Michael Jackson är död!

I morse gick jag upp tidigt för jag skulle på körlektion. Satte på TV:n vid sju och möttes direkt av nyheten att Michael Jackson har dött. De sa att han hade dött av hjärtstillestånd igår kväll, svensk tid. Han blev 50 år.
 

Detta är såklart väldigt sorgligt! Jag är absolut inget fan av honom men han kommer ändå att vara saknad av mig. Man blir verkligen chockad när någon så stor dör, det var lite samma när Heath Ledger dog förra året, fast detta är ändå väldigt annorlunda. MJ var kungen av pop och trots alla skriverier det har varit, särskilt de senaste åren, var han verkligen stor!

Han kommer saknas av en hel värld och jag kan ärligt säga att jag beklagar till er som var superfans och som är ledsna! Jag hade blivit jätteledsen om det hade varit någon av mina "idoler"! Och om man ska vara lite positiv i det hela så kommer MJ aldrig att glömmas bort, han kommer finnas kvar i världen för evigt!

R.I.P Michael Jackson

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0