Laholm

Jag är ganska nyligen hemkommen från "storstaden" Laholm så nu ligger jag i sängen och myser!

Skoldagen var inte lång för min del, började 10:40 och slutade runt halv fyra. Första lektionen var organisation och vi hade examination på det sista vi har gått igenom - förhandling. Det gick riktigt bra tycker jag! Sedan hade vi håla så jag, Sarah, Alexandra, Lisa och Sofia begav oss först till Netto för att bunkra upp med kakor och sedan till stranden och satt där och fikade och pratade! Efter hålan hade vi sista idrottslektionen någonsin och vi spelade minigolf. Kära Alexandra slog alla, till och med vår lärare Henke, med sina 53 slag och detta var något hon var mycket stolt över!

Efter skolan begav jag, Sarah och Alexandra oss hem till A i Laholm. Vi pratade en massa, åt mat och sedan gick vi till Laholms kulturfestival och kollade på VÄRLDENS UNDERBARASTE LAILA som sjöng! Det är ju ingen tvekan om vem som ska sjunga på mitt bröllop! (Jag har tyvärr inga bilder för dumma jag glömde kameran i Sarahs bil)

Imorgon ska är jag ledig men ska till Sannarp för att kolla på dans och gestaltning-uppvisningen, hoppas den är bra! Sedan ska jag in till stan en snabbis med Sarah och jag ska även skriva in mig på Activ! Nu jäklar ska vi plugga teori och övningsköra så jag får körtkort så fort som möjligt!

Tack för en supermysig dag flickor!!!

KÄÄÄRLEK!

Michaela

Kommentarer
Postat av: SARAH

GRACIAS POR UNA DÌA BUENA <3 (?)

2009-06-04 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0