=(

Denna dag som kunde blivit så bra blev istället väldigt sorglig! Såklart har legenden Michael Jackson gått bort. Spenderade eftermiddagen med att ha på VH1 där de spelande MJ-videor hela tiden! Jag tänker verkligen på alla fans, har en som jag känner som är väldgt ledsen över detta som dessutom skulle på en av hans avskedskonserter i London i sommar. Jag kan inte ens föreställa mig hur jag skulle känna om det var Beyoncé. Är man ett superfan så blir det på nåt sätt som att man lär känna personen för man vet så mycket om den. Och om jag aldrig mer skulle får höra en ny låt av Beyoncé, se en intervju eller ett uppträdande med henne skulle jag bli jätteledsen. Jag kan till och med erkänna att jag har gråtit idag och jag tycker inte ens om honom. Jag satt på Twitter och läste kommentarer från bland andra Brandy, Keri Hilson, Kim Kardashian, Solange och P. DIddy och det blir väldigt känslosamt!

Förutom MJs bortgång så förlorade Sveriges U21-lag semifinalen i EM. England ledde med 3-0 och de 22 sista minuterna av ursprungstiden gjorde Sverige tre mål! Verkligen bra jobbat, trodde det var över ganska länge men sedan tändes hoppet! Tyvärr gick det så långt att det blev straffar och då klarade England en mer än Sverige.

Men jag vill trots det skriva lite om det bra som hände idag. Jag hade min första körlektion och det gick jättebra! Nu jäklar ska vi köra och plugga så jag får körkort så fort som möjligt! Direkt efter var det teori och sedan en liten runda i stan.

Hoppas du får en fantastisk helg och ta vara på allt lyckligt i ditt liv!

KÄRLEK Michaela

Kommentarer
Postat av: saraaaah

härligt att körlektionen gick bra! det kommer nog inte dröja länge till du har ditt körkort i plånboken :)

2009-06-26 @ 23:24:17
Postat av: karin lil'bridge

Kolla den här videon, om du inte redan sett. Beyoncé hyllar Michael på sin konsert igår. Fantastiskt bra, och sorgligt. Det känns när Beyoncé sjunger "Thank you Michael". http://www.youtube.com/watch?v=osKawXaYHf8

2009-06-27 @ 20:17:53
Postat av: Hanna

Svar till Michaela: Jag badade för dig ;) haha, hade en finfin semester ! Bilder kommer senare :) Har du haft det bra då ? :D Hörde detta om Michael Jackson ! Var på varenda nyhetssändning + en massa videos, intervjuver, foton och sådan på alla de andra kanalerna ! Tycker synd om Anna ! Hon som längtade så ! Kul att det gick bra på körlektionen ;) Då får jag se upp i trafiken ! haha, en Ulfsparre i farten ! NEJDÅ, det går säkert fint :D Ska du till stranden imorgon [fredag] eller ;) hihi :) Ha det fint, så får vi träffas alla dansare igen, NÄR ALLA KAN :D haha <3 <3 KRAMAR / H.

2009-07-02 @ 12:52:43
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0