=)

Har precis gjort klart en fräsch pastasallad som vi ska äta ikväll, den är jättegod!

Idag har jag varit ledig från skolan, eller jag hade spanska mend jag "tog ledigt" (= stannade hemma). Jag har inte missat en enda lektion så jag tänkte att jag var värd det! Dagen spenderades istället på altanen i solen, har gått lite färg! =) Det blev också en snabb runda in till stan också, hämtade lite papper på Active (körskolan) för jag ska nog gå där nu när det är dags att ta körkort!

Imorgon är det tillbaka till verkligheten och skolan, fast jag går inte så många timmar. Börjar 10:30 och slutar 13:40 så jag kan verkligen inte klaga!

Nu ska jag börja duka fram inför maten, är ganska hungrig! Hoppas ni får världens finaste kväll,

KRAM Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0