DANS <3

Hejsan fina läsare!

Idag var jag ledig från skolan men begav mig ändå dit vid tio för vi skulle ha dansuppvisning! Treorna var ju inte helt hundra om man säger så, ganska bakis och några låg och sov i statyn/"fontänen". Jag kunde knappt hålla mig för skratt, det var jätteroligt! Dansen gick i alla fall superbra och det var jättekul! 
 

Något som är mindre kul är att världens finaste Laila ska sluta på skolan nu och jag kommer sakna min "storasyster" något enormt! Men hon slipper inte mig utan vi kommer absolut att fortsätta ses så ofta som möjligt! Jag vill än en gång passa på att önska dig ett stort lycka till med Hairspray i höst, du kommer vara bäääst!!!
 

Efter skolan blev det en runda till stan för att träffa två från min dansgrupp (Annas dans), Hanna och Emma. Vi fikade och tittade i affärer, sen var jag tvungen att sätta mig på cykeln och åka hemåt.

Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på Vänner, orkar verkligen inte röra mig en centimeter! Hoppas ni får en superduperbra sista vecka i skolan, det ska i alla fall jag ha!

KÄRLEK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0