Allergisk

Ligger i Linas säng och kollar på fotboll, Sverige mor Vitryssland i U21-EM. Sverige leder just nu med 3-1 så det kan inte bli bättre! Det har hunnit bli 5-1 sedan jag började skriva detta inlägget! =) =)

Idag var jag i stan med Lina, det blev en del shopping, bland annat presenter (till Elin, Lollo och Kristi). De jag köpte till mig själv var två body butter från The Body Shop- mango och sheasmör, en återfuktande ansiktsspray, också den från BS, tuggummi, lite godis och fyllde på mobilen.

Imorgon blir det också stan, först ska jag träffa pappa och sedan Kristi, Jessica och Lena (förhoppingsvis på Espresso House!!!).

Bilder från skolavslutningen:

     



     

     

Ha världens bästa  vecka!

KRAM & KÄRLEK!!!

Michaela

Kommentarer
Postat av: expediten

Nämen vad är det jag ser!! Espresso House före Hello, är du galen människa!?!? ;) har deras chai latte gjort dig crazy!? =)

2009-06-16 @ 23:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0