Hemma igen

Förlåt för uppehållet som har varit här på bloggen, nästan en hel vecka! Sanningen är den att jag sedan i fredags har varit i en stuga utan Internet så jag har inte kunnat blogga, men jag kommer till det om en stund.

I torsdags åkte jag, mamma, Elin och Lina till Laholm. Laila skulle sjunga så jag passade på att träffa henne en stund innan. Mina sötnosar, Lilly och EllaMay var också där så det var kul att träffa dem!!!

I fredags åkte jag och Elin buss/tåg till farfar i Småland (tre timmar härifrån). Vi spenderade helgen där och det var trevligt, trots att det var en aning läskigt att bo i en gammal stuga mitt ute i skogen. Egentligen skulle vi bott på vår släktgård, där farfar bor, men det fanns inga rum kvar på grund av att det är en massa släktingar där. Under tiden som vi var där såg jag och Elin en väldigt bra film, Love and Basketball!

Igår natt kom mamma, Hans och Lina också. De har varit i Åhus där Lina har spelat beach-handboll där de kom trea!

Idag åkte vi hem och jag övningskörde ungefär en timme av vägen. Det var kul fast man blir lite trött efter ett tag! Men det gick bra och nu är det skönt att vara hemma. Det ska verkligen bli mysigt att få krypa ner i sin egen säng inatt!

Lyssnade på radio för ett tag sedan för att hålla mig uppdaterad om HBK's match. De ledde fram tills att det var cirka 20 sekunder kvar. Då gjorde Gais ett mål så vi ligger kvar ganska långt nere i tabellen. Det är jäkligt tråkigt men nget att göra åt!

Hoppas er helg har varit bra!

KÄRLEK!!!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0