HBK igår

Igår kväll befann jag mig på Örjans Vall tillsammans med mina systrar, HBK spelade mot IFK Göteborg! Hade inga pengar så Elin bjöd mig, tack! Resultatet blev 0-0 men det var inte det mest intressanta! Vi fick syn på Ken Ring och hans son, vet att han känner Marcus Olsson så det var antagligen därför han var där. Sedan kom Maggan och Alicia när vi "råkade" stå brevid honom och helt plötsligt börjar han snacka med Alicia! Efter matchen kom Görlitz fram till A och Lina stod brevid och blev helt till sig! Hon gillar honom bäst i HBK och han log mot henne så hon blev jätteglad!

I morse var jag på teorilektion och sedan satt jag och gjorde lite tester. Nu är jag hemma igen men ska följa med Lina till tandläkaren om en halvtimme!

Ha det bra,

KRAM MIchaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0