Glass!

Min vecka, väldigt kortfattat! =)

Måndag: Kommer inte ihåg :S

Tisdag: Var på körskolan och pluggade teori samt gjorde lite tester. Övningskörde med mamma på kvällen.

Onsdag (idag): Lunchade med pappa och ElinHello. Kollat lite på TV och käkat glass!

Imorgon ska jag ha körlektion, annars har jag inget inplanerat. På lördag ska jag och la familia till Barsebäck och kolla på golftävlingar, följer bara med för att vi är VIP och för att vi ska hämta en massa kläder hos min älskade Lollo! Hon följer också med oss hem och ska vara här nån vecka tror jag!

Nästa vecka ska jag antagligen ha myskväll/grillkväll/filmkväll med Jessica och Lena, plugga teori och gå på barnkalas!

KÄRLEK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0