"Vi måste bli coolare!"

Det är min och Alexandras slutsats efter en och en halv timme på Puls där vi dansade street-dance. Söta Evelina var också med och jag fick till och med åka med henne hem! Jag ska gå någon mer gång men får se om jag fortsätter, känner att det blir väldigt stressigt då jag har nästan varje kväll uppbokad!

Igår blev Barack Obama officiellt USA's nya president för er som missat det.

Idag har det varit en helt okej i skolan, lite tråkämnen och sedan personlig utveckling. Vår lärare, Mette, är helt amazing!!! Pratade med en helt underbar människa idag också, det var skönt att prata av sig lite - kraaam på dig, hoppas allt löser sig snart!!!

Imorgon är det en lång dag i skolan, börjar 8:10 och slutar halv fyra. Dessutom har jag matte - BLÄÄ!!

Hoppas din dag har varit bra och glöm inte att DU är fantastisk!

KRAM på er,

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0