Superwomen

Det finns en låt med Alicia Keys som heter Superwoman (som för övrigt är superbra, haha) och superwomen är precis vad jag och Sarah är!!! Vi höll i idrotten idag och båda tyckte det gick skitbra! De flesta verkade tycka att det mesta var roligt, särskilt discodansen till Tina Turner! Dessutom fick vi jättebra kommentarer av Henke så vår dag i skolan slutade perfekt!

Superwoman med Alicia Keys:
 

Vi dansade lite på hålan och jag, Sarah, Alexandra och Linn kom fram till vilken låt vi ska ha och en liten story. Jag tänker dock inte säga något om den för då kanske det finns vissa personer, jag säger inga namn, som snor allt! Annars gjorde vi inte så mycket i skolan, Lotta var sjuk så matten blev inställd. Istället låste vi in oss i ett klassrum och kollade på Alexandras inspelningar från dansuppvisningen i vintras - saknar dansen med Laila superdupermycket!!!!!


På tal om Laila så pratade jag lite snabbt med henne på väg hem från skolan, hoppas allt blir bra snart så du kan komma tillbaka till skolan!

Nu halvligger jag i fåtöljen i mitt rum och kollar på Ghost Whisperer eftersom det bara visas kassa program på TV. Innan roade Lina hela familjen genom att läsa blondinskämt från Dassboken men det blev långtråkigt efter ett tag.

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0