Pluggpluggplugg!!!

Sitter i min säng och pluggar satan. Det är matte som gäller för hela slanten, har suttit sedan kl 8 (kolckan är ungefär fem i tio nu), visserligen med Top Model och Made in Sweden på TV:n men jag har äntligen fattat (Tack för din hjälp på lektionerna Sarah, tror att det är lite din förtjänst!)!!!
 

Skolan var ganska soft idag annars, vi gjorde inte så mycket viktigt (enligt mig, haha). Imorgon blir det bland annat lite dans, synd bara att inte Laila kan komma och hjälpa oss än på några veckor. Gympan ska jag, Sarah och Johanna hålla i och det kommer nog bli nice tror jag!

Hoppas ni mår bra,

KRAM Michaela - C.B <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt du är ;) Åfyfan vad glad jag är över idrotten! du är sååå bra =)

2009-01-29 @ 17:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0