My love

Idag var ingen mindre än my love på skolan och det var absolut inte fel!

Min dag har varit väldigt lugn, hade två lektioner. På rasten var det en liten bitchfight men jag täbker inte säga vilka det var! Efter skolan stack jag in till stan, skulle träffa pappa. Mötte Micaela på vägen, det var länge sedan!

NU SKA JAG SKRIVA OM DIG AMILA! FÖR ER SOM INTE VET VEM HON ÄR SÅ GÅR HON I MIN KLASS OCH HAR VÄRLDENS BÄSTA SKÄMT! HON HAR ALLTID NÅT NYTT SKÄMT PÅ GÅNG SOM MAN KNÄCKER SIG ÅT, FAST FOLK SOM INTE KÄNNER HENNE KAN NOG TRO ATT HON ÄR WEIRD, HAHAHAHA!

Så det, var det jag hade att berätta,

KRAAAAAM! - 9 dagar kvar till Chris Brown-konserten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha, jadu michaela.. det var väldigt vackra ord om mig.. du måste nog ha lagt ner din själ i att sammanställa ngt så fint :')

2009-01-16 @ 17:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0