Miami Ink

Sitter i min säng och kollar på Miami Ink. Det är ungefär det jag orkar just nu för jag är supertrött!!!

Idag var det första dagen i skolan och det var väl helt okej. Vi gjorde inte så mycket på lektionerna, hade mest genomgångar av målen och sådär! Enda riktiga lektionen vi hade var gympa där vi spelade badminton. Jag, Johanna, Anja och Casandra flummade hela lektionen!

Imorgon är det också skola såklart, fast jag börjar tio i tolv! Min snuffiesyster kommer hem på eftermiddagen så det ska
bli kul!

Hoppas er dag har varit bra,

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: annica

så gullig header :)

2009-01-09 @ 08:45:40
URL: http://malinceciliaj-fabulous.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0