Jag har vunnit kinderägg!! =)

Som jag skrev igår så har denna dagen varit ganska lång, började 8:10 och slutade 15:30. Första lektionen var praktisk marknadsföring och vi hade en texningstävling som jag vann! Priset var ett kinderägg - perfekt till mig som älskar det!
 

Annars har skolan varit ganska händelselös, jag, Sarah och Alexandra dansade lite bland annat. På idrotten skulle vi till gymnastikens hus, Linn höll i gympan. Det var kul, synd bara att jag är superhöjdrädd och inte kunde göra allt.

Imorgon har jag bara en lektion så det ska bli nice. Ska träffa min lilla prins imorgon också (min kusin)!
 

Förresten - har fått reda på två helt SJUKA grejer idag!!! Jag vet att ni nu gärna vill veta vad men jag tänker inte säga!

Och en sak till - det finns vissa människor här i världen som jag verkligen älskar, näst intill avgudar. Sedan finns det människor som jag tycker väldigt illa om. Jag hoppas verkligen att mina älsklingar vet vilka ni är och jag hoppas att mina "hatisar" inte vet vilka ni är, för som man säger - "Keep your friends close but you're enemies closer". 
 

KRAM Michaela - Du är fantastisk! (Om ni undrar varför jag har börjat skriva det så är det just för att DU är fantastisk, glöm inte det!)

Kommentarer
Postat av: johanna

"och jag hoppas att mina "hatisar" inte vet vilka ni är"

HAHA den va fan bra asså ! :D

vad är dt mer för sak du fått reda på ?? :D

2009-01-22 @ 20:45:14
URL: http://uknowyouloveme.blogg.se/
Postat av: Elin

Du e också fantastisk gumman ;) <3

2009-01-22 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0