Ingen spanska!!!

Det var ju skola idag då, bara tråkämnen förutom ett - praktisk marknadsföring. Ulla var sjuk idag så det blev ingen spanska vilket var himla skönt. Vi fick en håla istället och på den gjorde jag, Johanna och Sarah klart planeringen inför idrottslektionen på torsdag!

Nu ikväll har jag fixat lite med mitt rum ,vi har hängt upp en tavla med jättefina djur (elefant, lejon, gorilla och zebra) och min spegel. Det kommer komma en bild när allt är klart här inne!

Jag hann med en snabb dusch också innan jag satte mig och zappade mellan Top Model och Shear Genius (det är nästan enda dagen jag ser på TV, varför då ha två bra program samtidigt???). Efter det blev det Andra Avenyn och nu har jag precis kollat igenom filmerna från Chris Brown-konserten! Gosh vad han är fin, särskilt hans ögon, de ser ut precis som en liten hundvalps!!!!!
 



Poppa you may be three years older but you're hot, gimmie that

KRAM Michaela - I want you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0