God morgon älsklingar!

Hoppas allt är bra med er, jag mår super! Somnade vid tio igår och vaknade lite innan åtta, så nästan tio timmars sömn för mig inatt!

Igår var det en lång dag i skolan, började 8:10 och slutade 15:30. Det blev en riktig träningsskoldag kan jag säga, först dansade vi i en och en halv timme (eller vi var i danssalen så länge, dansade kanske halva tiden?) och sedan idrott lika länge!

Idag blir det också skola såklart, jag börjar vid tolv så jag ska inte åka än på ett tag! Efter skolan ska jag till stan för att träffa pappa och förhoppningsvis min lilla kusin. (Jag ska försöka, på något smidigt sätt, att få pengar av pappa så jag kan köpa en chailatte. Har man druckit det en gång så blir man beroende precis som alla säger!)

Hoppas ni får en superduperkul helg,

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0